Diskuse
Your post
Jméno
E-mail
Kontrolní pole
  You must read and type the 3 chars within 0..9 and A..F
Text vyobrazený na obrázku přepište do textového pole a potvrďte tlačítkem "Odeslat".
    
Záznamů: 41-60 z 240
31.05.2010 | Adamsky   E-mail
Diky za informaci.Je mozne rict,v jakem terminu by melo byt zavazne rozhodnuto?
27.05.2010 | Adamsky   E-mail

Muzete nas informovat,jestli uz bylo rozhodnuto neco konkretniho o vystavbe tunelu?diky

25.05.2010 | sudap   E-mail
bude se stavet nebo ne zeleznice a kdy
19.05.2010 | JGR   E-mail
Když vezmu v úvahu, že posudky pro Brusel vystavuje rakouská consulting firma, tak už mi to začíná být jasné. Na druhou stranu o 50% předražené dopravní stavby....
18.05.2010 | klokan HIP   E-mail
Za tu cenu bych to také odpískal
14.05.2010 | JGR   E-mail
Včera v TV zprávách hlásili, že projekt se pravděpodobně odpíská, kvůli prošvihnutí termínu dotace z fondů EU
14.05.2010 | Honza   E-mail
Jo, je to na http://tn.nova.cz/zpravy/regionalni/planovana-supertrat-do-berouna-ma-potize-vizualizace.html
14.05.2010 | Honza   E-mail
Jo, je to na http://tn.nova.cz/zpravy/regionalni/planovana-supertrat-do-berouna-ma-potize-vizualizace.html
14.05.2010 | Robert Šalda   E-mail
Celé trojčení s prošvihnutím dotace z EU mi přijde trochu ujeté. V tuto chvíli je jasné, že jsou dohodnuty nějaké peníze v rámci rozpočtového období EU 2007 až 2013.  To že ty peníze potom vůbec nedudou není dle mého příliš pravděpodobné. Pravda, nemusí jich být tolik jako dnes, ale dá se očekávat, že nějaký transfer bude. Peníze na dopravní infrastruktruru mi přijdou v rámci evropského "hospodaření"  za ty lépe vynaložené výdaje. O tom jak se budou po roce 2014 přerozdělovat peníze se určitě svede velký boj.  Čím více se bude rok 2014 blížit, tím více bude jasné jak to v další rozpočtové sedmiletce bude vypadat a co má šanci na financování z Brusele. Doufejme, že dopravní infrastruktura na tom nebude výrazně hůř než dnes. Z evropského rozpočtu se dnes platí daleko horší zvěrstva.
14.05.2010 | Robert Šalda   E-mail
Celé trojčení s prošvihnutím dotace z EU mi přijde trochu ujeté. V tuto chvíli je jasné, že jsou dohodnuty nějaké peníze v rámci rozpočtového období EU 2007 až 2013.  To že ty peníze potom vůbec nedudou není dle mého příliš pravděpodobné. Pravda, nemusí jich být tolik jako dnes, ale dá se očekávat, že nějaký transfer bude. Peníze na dopravní infrastruktruru mi přijdou v rámci evropského "hospodaření"  za ty lépe vynaložené výdaje. O tom jak se budou po roce 2014 přerozdělovat peníze se určitě svede velký boj.  Čím více se bude rok 2014 blížit, tím více bude jasné jak to v další rozpočtové sedmiletce bude vypadat a co má šanci na financování z Brusele. Doufejme, že dopravní infrastruktura na tom nebude výrazně hůř než dnes. Z evropského rozpočtu se dnes platí daleko horší zvěrstva.
11.05.2010 | Zapa   E-mail

Landa: Jenže i přes ten avizovaný nárůst kolem Rudné si myslím, že současné vedení vlaků je dostatečné, resp. pro zlepšení by stačilo pár traťových úprav a lepší soupravy a především zřízení zastávky Rudná -centrum, u přejezdu. Ve výhledu třeba ještě vedení vlaků až na Hl.n. , nebo ve špičce zkrácení intervalu (jen za předpokladu zlepšení současné infrastruktury). Podle mě nelze očekávat, že když si vyženem rychlíkovou dopravu z údolí Berounky, mmj. pro uvolnění příměstské dopravy, tak  že novou trať "zaplácáme"  příměstskou z okolí Rudné. 

HIP:  Doplníte sem prosím ty současné návrhy (nákresy) , nebo zatím nejsou zveřejnitelné.

11.05.2010 | rybářová.v   E-mail
Dobrý den,v Mezounském oběžníku se píše,že ve hře jsou nyní jen 2 varianty-do Radotína a pak tunelem do Berouna a tunelem do Zbuzan,pak po povrchu a v Loděnicích zase tunel.A do toho se mělo na místním zastupitelstvu schvalovat v březnu 2010 vedení tunelem pod Mezouní.Tak se v tom vyznejte.A jasno má být během května.Můžete nám to potvrdit?Díky.
10.05.2010 | HIP   E-mail
landa: U varianty přes Nučice je navržena u Zbuzan odbočka se zastávkou. Stýká se zde stará a nová trať, což umožňuje jednak při nějaké opravě tunelu objetí po staré trati přes Řeporyje a dále spojení na letiště po staré trati přes Hostivice. Nepředpokládá se zde ale zastavování dálkových vlaků trasovaných po nové trati.
10.05.2010 | Landa   E-mail

K HIP-diky za odpoved,ale neni mi jasne jak by mela zastavka u Zbuzan fungovat.Hrbata pujde od Zbuzan do tunelu?Nebo jen vybrane vlaky od Nucic pujdou dale tunelem nove trati?Nebo zadny?Muzete byt vice konkretni?Diky.K Zapa-nemuzete srovnavat vystavbu v Rudne a okoli se Zbuzany.Musite sem pridat i narust obyvatel,ktery je a predpoklada se jak v Rudne,tak v Nucicich,Mezouni,Vysokem Ujezde,Drahelcicich,atd.Vsichni kdo jedou odtud na metro Zlicin,jedou kolem nadrazi berounske trati a vzhledem ke stale "delsi" ceste busem na metro(nove zastavky,stale hustsi provoz,instalace novych semaforu)by uvitali rychle vlakove spojeni primo do centra.Navic Ve Stodulkach vznika Jihozapadni mesto-60000 obyvatel,nova vystavba v Jinonicich(Waltrovka),dalsi v okolnich obcich kolem Zlicina stale pribyvaji-to vsechno ma obsluhovat linka metra B?A v pripade kolapsu teto linky neni jina moznost,nez cekat az se rozjede.L

08.05.2010 | Zapa   E-mail
landa:  O tom dost pochybuji, protože i v současné době tam stačí jeden motoráček do půl hodiny, který je za chvíli na Smíchově, s tím, že nemalá část frekvence nastupuje ve Zbuzanech a jiný větší zdroj lidí pro přímé napojení na  Smíchov (tunelem) tam není. Leda tak letiště, nebo Kladno, ale nemůžu si pomoc, tohle už je trochu bokem.
07.05.2010 | landa   E-mail

V pripade,ze trat pred Nucicemi pujde po povrchu,je zde nejaka moznost zastavky,nebo napojeni na starou berounskou-hrbatou-trat?myslim tim jestli by trat nemohli vyuzivat i jine vlaky,nez ty dalkove.diky za odpoved

24.04.2010 | Qěcy   E-mail
Je ještě nějaká naděje na výstavbu základnového tunelu Smíchov - Beroun? Nebo už byla tahle (nejlepší) verze odpískána? Myslel jsem si, že konečně v ČR budeme mít něco pořádného a smysluplného, místo toho budeme zase bastlit nějakou prasárnu. To jako musí být každá takhle drahá stavba dotovaná z EU? My si neumíme postavit drahou stavbu za své, nebo PPP? Jak je možné, že to před Jaspers neobhájili?
22.04.2010 | Jirka B.   E-mail
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat trochu z jiného soudku. Zajímalo by mě, kdy se předpokládá zahájení výstavby tunelu Chlum u Plzně a případně co je příčinou neustálého posunování zahájení stavby.
Díky předem za odpověď.
17.04.2010 | P_V   E-mail
Islandská sopka nám ukazuje, že VRT mohou být mnohem potřebnější než si myslíme. Zejména bude-li soptit ještě těch slibovaných několik let.
15.04.2010 | Zapa   E-mail

Kateřina Šrámková:   Já doufám, že ne.

Nedávno se tu objevilo toto:

10. 9. 2009 13:45
Autor/ři: ČTK, lr

Sněmovna schválila jednodušší povolování stavby tunelů a metra. Pod zemí se bude moci pracovat i bez souhlasu majitele pozemku "nahoře".

Stavitelé podzemních staveb, například železničních a silničních tunelů nebo metra, nebudou muset získávat souhlas majitelů pozemků na povrchu nad budovanou stavbou. Umožnit to má novela stavebního zákona, kterou ve čtvrtek ve zrychleném režimu schválila sněmovna.

Nyní ji dostane k posouzení Senát. Podmínkou je, aby šlo o tzv. veřejně prospěšné stavby podle stavebního zákona, tedy infrastrukturní stavby.

Vláda poukazuje na to, že třeba v případě plánů na výstavbu železničního tunelu z Prahy do Berouna by investor musel získat souhlas od čtyř tisíc vlastníků pozemků na povrchu.

Jako další příklad uvádí vláda asi čtyřkilometrový železniční tunel mezi Rokycany a Plzní. V tamním případě by byl stavebník nucen zřídit věcné břemeno k pozemkům na povrchu nad tunelem u 132 pozemků, které patří celkem 178 vlastníkům.

Téměř polovina vlastníků přitom na výzvy vůbec nereaguje. Vláda se proto obává, že v případě zpoždění výstavby by stát přišel o peníze z evropských fondů, které se na financování spolupodílejí.
Dva takřka stejné zákony

Obdobné ustanovení, jaké je v novém stavebním zákoně, schválila sněmovna již ve středu v novele zákona o vlastnictví bytů. Ten se týkala především převodu družstevních bytů do osobního vlastnictví. Podle něj nemusí stavebník prokazovat, že mu patří pozemky na povrchu pod tunelem, pokud technicky nesouvisí s budovanou podzemní stavbou.

Pokud oba zákony podepíše prezident, platily by tak v krátké době dvě rozdílné úpravy. Poslanec Jaroslav Krupka proto po poradě s ministerstvem dopravy navrhl změnit účinnost u novely stavebního zákona na 2. ledna 2010. "Středeční" zákon nabývá účinnosti o den dříve a platil by tak pouze tento jeden den.

"Prvního ledna je státní svátek, čili je předpoklad, že úřady nebudou fungovat," řekl Krupka ČTK. "Od 2. ledna, čili v první pracovní den, by měl být účinný tento návrh zákona," řekl k novele schválené ve čtvrtek.

 

 

Jestli se to schválilo, si prosím dohledejte. Měl bych třeba i pochopení, kdyby tunel byl v těsné blízkosti mého domu, ale pokud se tu hovoří o několik desítkách metrů nadloží, tak by se nepostavilo už nikdy nic.

Jen na okraj, kde  leží Váš "ohrožený" dům?  Stačí lokalita.

Záznamů: 41-60 z 240